21 November 2013

Ostematrix untuk Menghilangkan Lenguh-lenguh Kaki


Salam semua

Malam ini sebelum nak masuk tidur kena makan ostematrix.  Oh ya, sebenarnya memang rutin setiap malam Sofia akan makan ostematrix dan vivix tapi itu untuk tujuan menyusu dan awet muda, hehehe.

Malam ni terasa sakit-sakit dan lenguh kaki. Kenapa? Sebab siang tadi kami sekeluarga telah pergi berjalan-jalan di Bukit Tinggi,  Pahang. Saje-saje berjalan makan angin dan menikmati udara segar di atas bukit itu. 
Mula-mula kami telah pergi ke Colmar Tropicale. Sebenarnya takde apa pun di situ. Cuma nak bagi Bella seronok berjalan-jalan. Selepas beberapa jam di situ kami telah pergi ke Animal Farm. Haa,  kat situ baru keletihan mula terasa. Kat situ ada tempat khas di mana para pengunjung boleh pegang dan beri makan kepada rusa dan arnab. Bella yang mula-mulanya takut telah pergi mengajar arnab untuk diberi makan. Penat terasa bila kita pula terpaksa kejar Bella.

Kerana itulah kaki sekarang ini terasa lenguh. Dah makan dah ostematrix 4 biji. Kenapa ostematrix?  Kerana ia membekalkan kalsium kepada badan. Elak badan letih dan memudahkan penghadaman.  InsyaAllah esok pagi dapat bangun dengan keadaan badan yang segar dan tiada lagi sakit-sakit atau lenguh-lenguh kaki.



Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...